عناصر برند سازی

ارزش آفرینی برای ساختمان های برند، توسط مدیریت و راهبری یکپارچه:

در عصر حاضر چهار عامل موجب تولد یک برند ساختمانی می گردند. اعتبار معمار و سازنده ملک، موقعیت مکانی بنا، استفاده از متریال یا تکنولوژی های جدید و خدمات. در میان عناصر چهارگانه برندینگ، خدمات موضوعی است که اصلی ترین نقش را در ادامه حیات یک بنای ساختمانی ایفا می کند. چرخه حیات بسیاری از برندهای ساختمانی در کشورمان به واسطه ضعف در خدمات، کوتاه مدت است. بنابر این حفظ عملکرد مطلوب ساختمان و به روز نگهداشتن ارزش ساختمان در طول زمان همواره از دغدغه های اصلی سازندگان است.

مدیریت و نگهداری از ساختمان های برند و عمارت های مدرن امروزی توسط مجموعه های تخصصی راهکاری کارآمد برای سازندگان و ساکنین ساختمان ها است. روش های سنتی مدیریت ساختمان با توجه به گستردگی نیازهای ساکنین و تنوع امکانات و تجهیزات به کار رفته در ساختمان بیش از پیش موجب ناکارآمدی و ایجاد نارضایتی می گردد.

مجموعه مدیریتو، یک استارت آپ تخصصی در زمینه مدیریت و راهبری ساختمان های برند در شهر تهران است. ما با ایجاد یک کارگروه تخصصی متشکل از مهندسین عمران، معماری، برق، مکانیک، کشاورزی، وکلای دادگستری، کارشناسان بیمه، مشاورین خدمات هتلینگ و تشریفات راهکارهای مناسبی را به ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری ارائه می نماییم.

خدمات مدیریتو از آنالیز مبالغ شارژ ماهیانه متناسب با کاربری و انتظارات بهره برداران شروع شده، با تدوین دستورالعمل های نگهداری ساختمان و تدوین برنامه های تعمیرات پیشگیرانه ادامه پیدا می کند. ما کلیه تکنسین ها و نیروهای مورد نیاز ساختمان شما شامل پرسنل نظافت و خدمات، لابی من، حفاظت فیزیکی، تکنسین های تاسیسات برق و مکانیک و … را در قالب یک قرارداد مدیریت و راهبری یکپارچه تامین می نماییم.

مدیریتو با ارائه خدمات مهندسی شده و با گارانتی کیفیت، ضمن پیشگیری از بروز مشکلات متداول در آپارتمان ها، در راستای تامین آسایش و رفاه روزافزون شما گام بر می دارد.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *